Contactgegevens

Easykaart.nl staat direct voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden. U kunt contact met ons opnemen per e-mail, telefoon en online chat. Wij proberen binnen twee uur op uw e-mail te reageren.

Bedrijfsnaam: Speel Actief B.V.
KVK: 78557526
BTW: NL861449368B01

Openingstijden E-mail:
Ma-vr: 09:00 – 21:00
Za-zo: 09:00 – 21:00

Stuur ons een email

    Veelgestelde vragen

    Lees eerst onze meest gestelde vragen voordat u een mail stuurt.

    Welke betaalmethodes zijn beschikbaar?

    Je kan op dit moment met iDeal of Bancontact betalen.

    Ik wil een grote bestelling plaatsen

    Neem even contact met ons op. Wij kunnen je een speciale aanbiedingen geven bij een grote bestelling.

    Waar ontvang ik mijn tegoed op?

    Wij sturen na een gelukte betaling de code naar je e-mail die je hebt opgegeven tijdens de bestelling.

    Ontvang mijn game code direct?

    Ja, je krijgt je code na betaling direct in je e-mail inbox.

    Kan iemand anders mijn code zien?

    Nee, alleen jij kan de code gebruiken die je per email hebt ontvangen.

    Zijn er nog andere kosten?

    Nee, wij rekenen geen andere kosten. What you see is what you get.

    Hoeveel codes per keer kan ik kopen?

    Om fraude tegen te gaan kan je maximaal 10 codes per bestelling plaatsen.

    Hoelang duurt het voordat ik mijn code heb ontvangen?

    Je ontvangt de code direct na de bestelling. Zie je de email niet? Kijk dan even in je SPAM map. Als de code daar ook niet staat neem dan contact met ons op met je bestelnummer.

    Ik heb mijn bestelling niet direct ontvangen

    Het kan zijn dat wij de bestelling handmatig keuren. Ter fraudepreventie doen wij eigen onderzoek. Dit kan 24 tot 48 uur duren.

    De code die ik heb gekocht werkt niet

    Onze codes zijn Nederlandse codes. Als jouw account die je gebruikt uit een ander land komt kan je inderdaad de code niet gebruiken. Verander de taal van je account en je kunt de code wel inwisselen.

    Kan ik mijn codes retourneren?

    Op het moment dat jij op “betalen” klikt, ga je ermee akkoord dat wij direct starten met de uitvoering van je bestelling en zie je hiermee af van je recht tot herroeping. Het is daarom helaas niet mogelijk om een reeds uitgegeven code in te wisselen bij ons voor een andere code of voor geld. Digitale codes worden niet retour genomen.

    Krijg ik een factuur na mijn bestelling?

    Na de betaling ontvang je op jouw ingegeven e-mailadres een betalingsbevestiging.

    De code die ik wil kopen is niet op voorraad

    Wij doen ons best om alle codes op voorraad te krijgen. Meld je aan voor onze nieuwsbrief zodat wij je up to date kunnen houden voor wijzigingen in onze voorraad.